Followers

Tuesday 30 September 2014

Jamu Intim, kembali dara???

Assalamualaikum.

Apa khabar semua? Diharap semuanya sihat2 yer. Hari ni nak celoteh pasal jamu intim. Hik!! (malu). Beberapa hari yg lepas kami (geng masa sekolah dulu) dok berwasap pasal jamu2 intim & kembali dara ni. So, ramai la yang dok cadang jamu jenama X, ada yg cadang jamu jenama Y. Hik! Saya sekadar baca jer perbualan diorang dan tak pula share 'jamu' yg saya amalkan sebab masing2 tengah seronok dok share jamu yg mereka makan. Nanti saya akan share kat group kami tu & hari ni saya share kat sini utk pembaca saya yg cantik jelita semua ni.

Saya amalkan Alfafa Complex Shaklee. Alfafa??? Apa tu?


Ni la rupa Alfafa tu yer. 

Dikatakan RAJA SEGALA TUMBUHAN. Ia mempunyai sistem akar yang panjang sehingga 20 - 30 kaki. Turut dekenali sebagai BAPA SEGALA MAKANAN. Alfafa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak. Mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi.

Alfafa ni memang bagus bila diamalkan. Ramai dah testimoni saya yg bagitau kesan dalam hubungan intim bila amalkan alfafa ni. Kalau nak rasa kesan, kena cuba sendiri yer. Dah cuba tu baru tau berkesan ker tak. Kan?? 


Gambar : Ihsan Google.

Jom dapatkan sebotol untuk kegunaan seisi keluarga. Bukan sahaja wanita yg sesuai makan alfafa ni, lelaki jugak boleh ambik alfafa ni untuk memberi 'tenaga'!! Hiiargghh!!! 

Terdapat 2 saiz bagi setiap botol. 

Alfafa Complex (S) : RM 53.75 (330 biji)
Alfafa Complex (L) : RM 97.50 (700 biji)

Jimat & mampu milik. 
Harga bukan ukuran, yg penting kebaikan produk tersebut yg menjadi keutamaan. 

Liney
SID rapat kemah keming!

019-9771418



No comments:

Post a Comment